:D:D:D

Har fan inte haft ork till att blogga men kan skriva vad jag gjort lite,, Förra måndagen till onsdagen så lana jag med oggemannen, De var fett nice faan,, sen på torsdagen gjode jag inte ett jävla piss, jag låg hemma hela dagen o bara tog de lugnt,, i fredags drog jag in till älskling, vi lira lite, sen drog vi ner på stan o träffa folk osv,, sen kollade vi även på Norlie o kkv spela vid mejeriet,, i lördags så var vi barnvakt till älsklings småbröder, vi lirade o kolla film typ hela dagen,, igår så åkte jag hem och när jag kom hem träffade jag bobba hammarlund o sofie nere i skolan, så satt där en stund, sen drog jag hem o bytte om o fixa lite, sen ner till skolan, sen upp till pizzerian o käka,, FETT GOTT vill jag lova med KEBAB :D   Idag vetifan vad som händer asså, de är sånt som märks :D
Nu ska jag dunka vidare Norlie o kkv :D   HÖRS!
Älskar dig massor Älskling<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0