Dagen..

Efter att älsklingen hade åkt, så följde jag robin till hans samling, sen drog jag åt o chilla lite, sen kom oggemannen hit, vi chilla lite, drog ner te konsum sen till fotbollen, Matchen var la ingen höjdare att kolla på, Ankarsurm förlorade med 1-9 eller nått sånt,, men kul med mkt mål, dock åt fel håll,, sen väntade jag o ogge på robin efter matchen, sen drog vi te badstranden där träffade vi lite folk, När jag bada fick jag ont i hjärtat, vetifan vad de var, men de gick över, sen drog man hem kolla på bigbrother finalen, Simon van bb 2011,, Nu sitter jag här o chillar, ska la sitta här ett tag,, Detta blir ett godnatt inlägg :D
BTW, saknar min älskling<3
HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0