:)))))

igår följde jag med älsklingen hem,, vi kollade på fotboll med mela, Det var bois mot arum, hähä arumarna förlora,, aja vi var ute ens tund med mela efter fotbollen, sen drog vi hem kolla film o myste, sen sov vi :)   Jag vakna klockan fem imorse av att äslklingen klock helvete ringde, pigg som jag var så låg jag o drog mig i sängen bara.. sen efter åtta drog jag te skolan, var där tills halv elva typ sen kom pappa o hämta mig så drog vi ner på stan o handla kläder till mig, köpte en skjorta o ett par chinos liknande shorts :D aja nu ska jag väl sitta här ett tag sen blore väl att dra ut med robin o dom som vanligt :)    Skriver mer ikväll hejs!!
Btw,, Har sovit jämte älsklingen tre nätter irad, så kommer kännas tomt inatt ;( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0