hähä :)

Vaknade vid 07.10 idag, så blev att bara ta på sig borsta tänderna o sen skulle jag gå till bussen, men märkte då att de regna så bad pappa skjusa mig, aa i skolan så städa vi skåpen, men eftersom jag inte hade något i skåpet så gjorde jag ingenting, sen vid halv tio skulle vi se en film men kollade bara typ 20 min eller nått, DEN SÖG, så då hade jag slutat, sen chilla jag till halv tolv då kom oggemannen, så vi drog o käka sen ner till bussen, på bussen somna jag o sov hela vägen till arum, sen väckte ogge mig vid station, sen drog vi till arum skola en stund o nu sitter jag här, ska snart ner o äta, är fett hungrig, sen chilla lite, sen drar jag väll ut antar jag :)
Skriver mer senare ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0