igår/dagen

Dagen i går var sjukt nice,, Skolan först sen var jag med älsklingen o massa mer på mejeriet, sen drog alla utom jag o nattiz, Vi satt där ett tag, men sen drog vi te corner o käka pommes, Dom andra skulle tydligen bada vid tre bryggor, så jag o nattiz vandra ditt, men vi hitta inte rätt,, vi hitta nån brygga så vi satt där o chilla och tog lite kort, Dom kommer upp när jag kommer hem iaf, sen drog vi till midgårdsparkeringen, min syrrans pojkvän kom ditt o hämta mig för jag skulle sova hos syrran..



Dagen idag,, Idag har jag varit i skolan,  sitter fortfarande här o chillar, ska ta bussen vid tjugo över två hem :)
Skirver mer ikväll ist Hejs!!!




BTW,, Saknar min älskling ;( ♥

Kommentarer
Postat av: nattiz

Saknar dig mest!<3

2011-05-31 @ 14:56:07
URL: http://nathaliedenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0