tjuu

dagen började med att man vakna sen gick jag upp och fixa mig,, sen kom hammarlund ner sen skjusa pappa oss, han köpte telefonkort,, sen åkte vi till station väntade på bussen, när vi kom till skolan så tog vi en cigg, sen hade jag svenska sen matte sen engelska.. sen drog vi o käka, sen kom pappa o hämtade mig så vi åkte o köpte skor,, de blev ett par svart/gröna fred perry.. sen hade vi workshop med Agon,, han satt o snacka hela lektionen om massa skit,, sen efter de, gick jag o träffa felicia och älsklingen,, och nu sitter jag hos älskling <3

Kommentarer
Postat av: Albinvilje

Interesting site. Worth the visit!

2011-09-09 @ 08:26:58
URL: http://albinvilje.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0